Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Palvelu+Suomi

Palvelu+Suomi -tutkimus yhdistää aidon asiakaskokemuksen ja ammattilaisen tulkinnan siitä sekä palvelun laatutason positioinnin kilpailukentässä.

Palvelu+Suomi -tietopankin CC-alan valtakunnalliset ja toimialakohtaiset tulokset esiteltiin Management Eventsin Contact Center -konferenssissa 19.5.2010. Ensimmäisessä vaiheessa tutkimuksessa mukana olivat:

 

If, Fennia, Pohjola, Tapiola

OP, Nordea, Sampo Pankki, S-Pankki

YkkösBonus, S-asiakaspalvelu, K-Plussa, Stockmann (kanta-asiakaspalvelut)

Fortum, Helsingin Energia, Vattenfall

DNA, Elisa, Sonera, Welho

Blue1, Eckerö Line, Finnair, Matkahuolto, Tallink Silja, Viking Line, VR

Eläketurvakeskus, Kela, Verohallinto

 

Tästä pääset tutustumaan yleisiin tuloksiin

 

Organisaatiokohtaisia tuloksia on saatavilla elokuusta 2010 alkaen. Mukana olleet yritykset voivat myös ostaa oman otoksensa laajennuksen tarkempaa analyysia varten.

 

Yrityskohtaisista tuloksista ja tulospresentaatioista lisätietoja antavat

 

toimitusjohtaja Jukka Rastas, 040 502 8933, jukka.rastas at palveluplus.fi

johtaja Katja Kaukoranta, 040 530 2790, katja.kaukoranta at palveluplus.fi