Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö

ASIAKASKOKEMUKSEN MITTAAMINEN TUKEE STRATEGISTEN TAVOITTEIDEN TOTEUTUMISTA

Tarjoamme käytännölliset mittausratkaisut palveluyrityksille. Tuotamme havaintoja siitä, kuinka organisaatio kohtaa asiakkaansa verkossa, puhelimessa tai kasvotusten. Olemme erikoistuneet käyttäytymisen ja laadun tutkimiseen asiakaskohtaamisissa ja puramme sen konkreettiseen muotoon arjessa käytettäväksi.

Asiakaskokemuksen mittaaminen varmistaa oikeassa suunnassa pysymisen. Asiakastyössä olevan henkilöstön kokemuksia mittaamalla puolestaan saadaan selityksiä asiakkaiden kokemuksille. Keräämme tutkimustietoa hyödyntäen niin mobiilia, nettiä kuin puhelinhaastattelujakin.

Raportoimme yhtä lailla yksittäisiä kuin jatkuvia tutkimuksia sekä suurempia kokonaisuuksia helppokäyttöiseen tulosportaaliin. Meidän avullamme käsitys ostoprosesseista kirkastuu, ja kokeneet asiantuntijamme ovat erikoistuneita purkamaan palvelumallin tunnusluvuista konkreettisiksi toimenpiteiksi – ja kertomaan ne teille.

Palvelun vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistaminen luo pohjan hallitulle johtamiselle ja palvelu- ja brändilupausten lunastamiselle. Meidän tehtävämme on varmistaa, että henkilöstö- ja asiakaskokemuksen mittaukset tukevat strategisia tavoitteita. Kun palvelukokemuksen kriittiset vaiheet mitataan, muutosta on helpompi johtaa.

Noudatamme toiminnassamme meille myönnettyä SFS-ISO 20252 -laatusertifikaattia.

Mystery Shopping

Palvelu Plussan 18 000 valmennettua PLUS Mystery Shoppaajaa tekevät päivittäin työtä ympäri Suomea asiakaskokemuksia arvioiden. Niistä ammennamme raaka-aineet palvelukokemuksesi kehittämiseen. 

Mystery Shoppaajat antavat objektiivista palautetta sekä hyvin että huonosti sujuneista palvelutilanteista kaikissa asiointikanavissa puhelinpalvelusta someen ja f-to-f -asiakaskohtaamisiin. Puolueeton palaute henkilökunnalle toimii työvälineinä koulutuksissa, toiminnan kehittämisessä ja palkitsemisessa. Tutkittavia kohteita on eri palvelualoilta aina julkisen sektorin asiakaspalvelukanavista kauppaketjuihin asti – jatkuvan seurannan avulla asiakkaamme saavat korvaamatonta tietoa palvelun laadun kehityksestä.

Lue lisää

HenkilöstöPulssi

HenkilöstöPulssi on menetelmä asiakastyössä olevan henkilöstön kokemuksen mittaamiseen. HenkilöstöPulssi toimii myös työkaluna jatkuvan vuorovaikutuksen lisäämisessä.

Palauteyhteisössä mukana olevat työntekijät kertovat oman kokemuksensa spontaanisti, juuri sillä hetkellä kun tarve syntyy, sillä palautetyökaluna toimii oma matkapuhelin. Tulokset ovat heti nähtävillä Online-raporttina nettiportaalissamme - voit katsoa uusimmat tulokset nopeasti ja näppärästi mobiilinäkymässä ja niin halutessasi syventyä tarkempiin tuloksiin tulosportaalin puolella. Näin tulokset ovat helposti käytettävissä päivittäisen johtamisen tukena. 

Lue lisää

PalveluPulssi

PalveluPulssin avulla saa tiivistä, nopeaa ja spontaania palautetta asiakaskokemuksen ydinkohdista. Palautteet kerätään asiakkailta mobiilisovelluksella heti asioinnin jälkeen tai jopa sen aikana. Laiteinvestointeja ei tarvita, joten palvelun käyttöönotto laajassakin mittakaavassa on nopeaa ja edullista. Palautteen antajina toimivat omat asiakkaat ja tarvittaessa palauteyhteisöä voi laajentaa Palvelu Plussan testiasiakasyhteisöstä poimituilla asiakkailla. 

Tulokset ovat nähtävillä nettiportaalissamme online. Tulokset päivittyvät jatkuvasti saapuneiden palautteiden mukaisesti. Tuoreeltaan saatu palaute edesauttaa johdonmukaista ja tavoitteellista johtamista - tulokset kulkevat vaikkapa kännykässä käden ulottuvilla.

Lue lisää

Muut tutkimuspalvelut

Tarjoamme asiakas- ja henkilöstötutkimusten lisäksi useita työkaluja toiminnan kehittämiseen. Esimerkiksi kyselytutkimus 18 000 henkilön Mystery Shopping -yhteisöön tuottaa nopeasti vastauksia ihmisiltä, jotka ovat tottuneet antamaan palautetta. Toteutamme myös jälkihaastattelu- ja ostopolku-tutkimuksia. Valmennamme esimiehiä ja johtoa tutkimustulosten käytäntöön viennin tueksi. 

Contact Centereille tarjoamme käyttöön tutkimuspalvelun nimeltä Call Plus. Call Plus analysoi puhelut, kirjallisen viestinnän tai chat- ja Facebook-viestit testiyhteydenottojen tai tallennettujen materiaalien perusteella.