Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö
Hae mystery-shoppaajaksi

Mystery Shoppingin erityisasiantuntija vuodesta 1987

 

Teemme asiakaskokemuksen mittaamisen helpoksi Mystery Shoppingin avulla
 

PLUS Mystery Shopping on asiakas- ja henkilöstökokemuksen keräämisen ja analysoinnin monikanavainen palvelukokonaisuus.

Palvelun toisiaan täydentäviä osa-alueita ovat: asiakaskokemuksen, palvelu- ja myyntimallien (konseptien) syvällinen mittaus Mystery Shopping -metodilla ja jatkuva palvelulupausten ydinkohtia mittaava PalveluPulssi sekä henkilöstökokemuksen kautta asiakaskokemustuloksia selittävä HenkilöstöPulssi -mittaus.

Suomen suurimmat palvelu- ja kaupan alan yritykset luottavat ammattitaitoomme. Meillä on 18 000 valmennettua PLUS Mystery Shoppaajaa kautta maan, modernit työkalut Online-mittauksiin ja yli 35 vuotta kokemusta asiakaskokemuksen mittaamisesta ja kehittämisestä. LUE LISÄÄ »

 

Miten Mystery Shoppingia voi hyödyntää?

LUMO-ASUNNOILLA PYRITÄÄN JATKUVASTI PARHAASEEN ASIAKASKOKEMUKSEEN

"Suosittelen Palvelu Plussaa tutkimuksiin ja mysteeriostamiseen. Saamme arvokasta tietoa siitä, miten asiakas aidosti kokee toimintamme ja prosessimme toimivuuden. Ostajat ovat oikeaa kohderyhmäämme, palvelun laadun ja toimintamallien noudattamisen arviointi on tarkkaa, ja jokainen arviointi sisältää kattavan palautteen koetuista vahvuuksista ja kehityskohteista."

Myyntijohtaja Laura Koiranen, Kojamo Oyj

Lue Lumon tarina kokonaisuudessaan

Mysteryshoppauksen fokuksessa myymälätyön kehittäminen

Asiakaskokemusloikkia S-ryhmän myymälöissä

"Tutkimus tuottaa myös valtakunnallista benchmarking-tietoa eri ketjujen ja myymälöiden kesken. Jatkuva tutkimus on aito johtamisen työväline ketjujohdon lisäksi myös myymälä- ja osuuskauppatasolla. Raportteja luetaan myymälöissä pieteetillä eli tutkimus on saanut sen huomioarvon, jota sille haettiinkin. Yhteistyössä Palvelu Plussan kanssa olen arvostanut proaktiivista yhteistyöotetta ja sitä, että yrityksellä on riittävät resurssit toteuttaa S-ryhmän kokoisen toimijan valtakunnallisia mittauksia."

Lue lisää S-ryhmän Mystery Shoppingista

Tule mystery shoppaajaksi ja vaikuta maamme palvelukulttuuriin

 

Etsimme tavallisia suomalaisia kuluttajia antamaan objektiivista palautetta yhtä lailla hyvin kuin huonosti sujuneista palvelutilanteista. Mystery Shoppaajana annat palautetta todellisista tapahtumista ja omista kokemuksista. Osallistumisesta maksetaan palkkaa ja tarvittaessa kulukorvaus.

 LIITY MYSTERYSHOPPAAJAKSI »

 

Lähes 25 vuotta MSPA:n jäsenyyttä

Palvelu Plus liittyi MSPA:n jäseneksi ensimmäisten joukossa vuonna 2000

LUE LISÄÄ »

Auto Bild Purchasing Study: Consideration of Customer Needs and Expectations Is Challenging

The automotive industry is undergoing significant changes - new car models are entering the market and technological development may be stronger than ever before. All this presents a challange for sales representatives - they must keep up with the development not only in technical expertise but also in sales skills.

LUE LISÄÄ »

Mitä Mystery Shoppingin avulla voi saavuttaa?

Asiakaskokemuksen kehittäminen on eräs tärkeimmistä Mystery Shoppingin hyödyistä, mutta tuloksista on apua myös monella muulla liiketoiminnan alueella. Mystery Shoppingin avulla voi saada paremman kokonaiskuvan toiminnan vahvuuksista ja heikkouksista, mikä auttaa kehittämään parempia toimintamalleja, joista on hyötyä myös asiakkaille.

LUE LISÄÄ »

Kiinnostaako Mystery Shopping -tutkimuksen toteuttaminen yrityksessäsi? Valitse millaisista palveluista olet kiinnostunut ja jätä yhteydenottopyyntö

  • Mystery Shopping
  • Henkilöstö Pulssi
  • Palvelu Pulssi
  • Muut tutkimus­palvelut
Tilaa uutiskirje