Suomeksi | In English

VÄLINEET ASIAKASKOKEMUKSEN HALLINTAAN

Palvelu Plus tarjoaa käytännölliset mittausratkaisut palveluyritysten myynti- ja palveluprosessien tehostamiseksi.

Ajankohtaista

  • Tavoitteellinen vuorovaikutus

    17.01.2019
    Jatkoimme keskustelua Ellen Lindellin kanssa tavoitteellisesta vuorovaikutuksesta. Jatkuva vuoropuhelu henkilöstön ja esimiesten kesken on pohja asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen kehittämiselle. ...
    Lue lisää...
  • Palaute - torjuttu vai toivottu?

    03.12.2018
    Istahdimme sparrauskahville yhteistyökumppanimme yritysvalmentaja Ellen Lindellin kanssa keskustelemaan HenkilöstöPulssin mahdollistaman online-palautteen merkityksestä esimiestyössä. Millaisia asioita mitata ja mill...
    Lue lisää...
  • Palvelu 1 -ostotutkimus: Asiakas pitää huomioida

    27.09.2018
    21.9.2018: Auto Bild/Fokus Media: Oskari Pentti) Palvelu Plus Oy:n toteuttama Auto Bildin Palvelu 1 -ostotutkimus tehtiin nyt 14. kerran. Tutkimuksessa selvitettiin perinteiseen tapaan uusien autojen kohdalla eri merkkien ja niitä myyvien liikkeiden palvelun tasoa. Tälle vuodelle tutkimukseen lisättiin suuri määrä käyte...
    Lue lisää...

CALL PRO – Itsearviointityökalu contact centereille
asiakaskohtaamisten kehittämiseen

 

Luolamies internetissä -blogi