Suomeksi | In English

Testiasiakasalue

pahkinankuoressa
testiasiakkuudesta
liitytestiasiakkaaksibtn
mysteerishoppaamisesta
mysteryshoppaajaksibtn
mobiilipaivakirjatbtn
paivitatietojasibtn
tallennatestikayntibtn

Mobiilipäiväkirja-tutkimukset Palvelu Plussassa

Palvelu Plus käyttää uutta tutkimusteknologiaa kuluttajien arjessa mukana elämiseen. Asiakas tallettaa lyhyitä arkipäiväisiä kohtaamisia nopealla ja helpolla mobiilisovelluksella sovitun tuotteen, tarpeen, palvelun tai brändin kanssa. Ostopäätökset sekä kokemukset kehittyvät pitkiä aikoja ja niihin voi vaikuttaa suuri määrä erilaisia kohtaamisia medioissa ja verkostoissa. Näihin kohtaamisiin (touch points) haluamme päästä kiinni seuraamalla asiakkaiden arkipäivää pidemmällä aikavälillä. Käytämme tutkimuksissamme LUMI SAY -alustaa, joka mahdollistaa mobiiliapplikaation lisäksi myös nettitallennuksen.

Nimetö2n

Kuluttaja on tietoverkkojen aikana muuttunut markkinoinnin kohteesta aktiiviseksi toimijaksi. Hän voi hoitaa asioitaan omien tarpeidensa mukaan eri kanavissa ja palveluissa - ja milloin hänelle sopii. Tällaisen kuluttajan ymmärtäminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin ennen vanhaan. Tuotamme yrityksille tietoa nykyaikaisen kuluttajan päätöksenteosta ja erilaisten tuotteiden sekä palvelujen käyttämisestä. 

 

Nimetön

Ota yhteyttä
Palvelu Plussaan
tutkimus(at)palveluplus.fi
puh. (09)3487 7600