Suomeksi | In English

pahkinankuoressa
testiasiakkuudesta
liitytestiasiakkaaksibtn
mysteerishoppaamisesta
mysteryshoppaajaksibtn
mobiilipaivakirjatbtn
paivitatietojasibtn
tallennatestikayntibtn

Testiasioinnit

Palvelujen kehittämisessä on tärkeää nähdä palvelutilanne asiakkaan näkökulmasta. Testiasioinnin avulla asiakkaalla on mahdollisuus antaa palautetta todellisista tapahtumista ja omista kokemuksistaan palvelutilanteessa. Yritykselle testikäynti kertoo objektiivisen palautteen sekä hyvistä tilanteista että huonosti sujuneista tilanteista. Nämä kokemukset toimivat hyvänä työvälineenä koulutuksessa ja toiminnan kehittämisessä ja toisaalta myös hyvien suoritusten palkitsemisessa. Testikäynnit tuottavat jatkuvan seurannan avulla myös tietoa yrityksen palvelun laadun kehityksestä. Tutkittavat yritykset edustavat eri palvelualoja ja ovat usein palvelu- tai kauppaketjuja.

Testiasiointeja tehdään kahdella eri tavalla:

Testiasiakaskäynnit 
  • Tavallisia suomalaisia kuluttajia, joita kiinnostaa olla mukana kehittämässä suomalaista palvelukulttuuria
  • Perustuu vapaaehtoisuuteen, tyypillisesti 0-4 käyntiä vuodessa
  • Kiitos osallistumisesta on yleensä leffalippu, lahjakortti tms. Joissakin tapauksissa voidaan maksaa palkkaa sekä kulukorvaus testikäynneillä aiheutuneista kuluista.

Liity testiasiakkaaksi

 

Mystery Shopping 
  • Tyypillisesti useita toimeksiantoja vuodessa
  • Käynneistä maksetaan palkkaa ja shoppaajat ovat työsuhteessa Palvelu Plussaan
  • Tarvitaan ajokortti ja auto pitää olla käytettävissä

Hae Mystery Shoppaajaksi

Ota yhteyttä
Palvelu Plussaan
tutkimus(at)palveluplus.fi
puh. (09)3487 7600