Suomeksi | In English

Palvelu Plus

Asiakaskohtaamisten ammattilainen

Palvelu Plus on palveluyritysten myynti- ja palveluprosessien mittaamisen erikoisosaaja. Toimeksiantajamme ovat maamme suurimmat palvelu- ja kauppaketjut sekä yhteyskeskukset.

Tuotepalettimme

Kauppa ja palvelut

  • Ammattilaisten konseptimittauskäynnit
    Toimintamallin ymmärtävän asiantuntijan arviointikäynnit

  • Mystery Shopping
    Palvelu Plussan perehdyttämän ja ohjaaman, koko maan kattavan arvioijaverkoston koeostokäynnit

  • Testiryhmätutkimus
    Joukko kohderyhmän mukaisia, paikkakuntalaisia asiakkaita testiasiakkaina. Palvelu Plussan rekisterissä yli 10 000 ihmistä ympäri Suomea

  • Jälkihaastattelututkimukset (erityisesti b-to-b)
    Puhelujen nauhoittamisen tai testikäyntien sijaan myynti- tai palvelumallin toteutumista voidaan mitata myös haastattelemalla asiakkaita jo tapahtuneiden palvelutilanteiden jälkeen.

  • Kilpailijatutkimukset (benchmarking)

Yhteyskeskukset (monikanavapalvelut)

  • Call Plus® -tutkimus
    Puhelinjärjestelmästä tallennetun puheluvirran arviointi tai puhelinpalveluun sovitettu testiasiakastutkimus. Menetelmää voidaan soveltaa myös muissa palvelukanavissa (esim. sähköpostit, Facebook ja chat-kanavat).
  • Call Pro® -itsearviointimenetelmä
    Asiakaskohtaamisten kehittämiseen tähtäävä arviointityökalu, joka perustuu suoritusten sisäiseen arviointiin organisaatioissa ja säännölliseen, henkilökohtaiseen palautteeseen.

 

CALL PRO – Itsearviointityökalu contact centereille
asiakaskohtaamisten kehittämiseen