Suomeksi | In English

Palvelu Plus

Miten me toimimme?

Palvelu Plus tuottaa havaintoja siitä, kun organisaatio kohtaa asiakkaansa verkossa, puhelimessa tai face-to-face. Meitä tarvitaan kun on tarve ymmärtää, miten palvelujen ja tuotteiden ostamisen prosessit toimivat, mitä asiakkaat tekevät ja millainen asiakaskokemus heille muodostuu. Erikoisalaamme on käyttäytymisen ja laadun tutkiminen asiakasrajapinnassa. Toteutamme noin 10 000 palveluarviointia vuosittain. 

Kokenut, vakituinen henkilökuntamme on erikoistunut purkamaan tavoitellun palvelu- tai myyntimallin konkreettiseen ja kirkkaaseen muotoon. Pystymme löytämään suuressakin mittakaavassa kohderyhmän mukaisia asiakkaita tutkimustoimeksiantoihin ja kohtaamaan heidät yksilöllisesti palautteen keräämiseksi.

Keräämme tutkimustietoa hyödyntäen niin mobiilia, nettiä kuin puhelinhaastattelujakin. Tuloksia raportoidaan monissa eri muodoissa yksittäisistä raporteista jatkuvasti käytössä olevaan tulosportaaliin.