Suomeksi | In English

Palvelu Plus

Mihin asiakkaat meitä käyttävät?

  • palvelukonseptien johtamiseen
  • ketjujen johtamiseen
  • yhteyskeskusten (cc) asiakaskohtaamisten laadun arviointiin (toimitamme myös työkaluja em. työhön ja koulutamme esimiehiä)
  • palveluprosessien ja myymäläkonseptien toteutumisen auditointiin
  • kansainvälisten Mystery Shopping- ja testiasiakastutkimusten toteuttamiseen (meillä on paneelissamme sekä satoja palkattuja mysteryshoppaajia että yli 11 000 kohderyhmän mukaista tavallista kuluttajaa ympäri Suomea)

... ja lisäksi meitä käytetään myös uudempiin avun tarpeisiin:

  • myynti- ja palvelumallien käsikirjojen tekemiseen (olemme dokumentoinnin ammattilaisia)
  • laadunhallinnan sovellusten toimittajana (kun olemme tehneet itsellemmekin työkaluja)
  • asiakas- ja asukaspaneelien pyörittämiseen systemaattisen palautteen keräämiseksi
  • monikanavaisten asiakaskohtaamisten seurantaan digitaalisen itse-etnografian avulla (mobiili-päiväkirjasovellus)