Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Onnea, parhaiden joukkue kasvaa!

Palvelu Plus Oy oli mukana Yhteys 2014 -konferenssissa palkitsemassa Vuoden Parhaat 2014 -kilpailun voittanutta Gigantti Oy:n Contact Centeriä. 

51 yhteys

Elina Soukola (Kehittämistoimisto Prakto Oy) ja Katja Kaukoranta (Palvelu Plus Oy) palkitsivat Vuoden Parhaat Asiakaspalvelukilpailun voittajana Gigantti Contact Centerin, jolle HDI Nordic Oy myönsi myös Vuoden Contact Center -tunnustuksen.


62 yhteys

Gigantti Contact Centeriä edustivat Contact Center Manager Johanna Sainio yhdessä Virve Aaltosen ja Anu Alasentien kanssa.


Vuoden Parhaat kilpailun yhteistyökumppanit ovat HDI Nordic Oy, Palvelu Plus Oy sekä Kehittämistoimisto Prakto Oy. Kisa järjestettiin ensi kerran vuonna 2009 ja siinä aiempina vuosina tunnustusta ovat saaneet mm. DHL Express Asiakaspalvelu, Helsingin Energian asiakaspalvelu, Fortum Asiakaspalvelut Oy, Elisa Henkilöasiakkaat Asiakaspalvelu, Nordean Asiakaspalvelu, Telia Sonera Finlandin Kuluttajamobiilipalvelut, GoExcellent Finland, If Asiakaspalvelu ja OPK:n Yhteyskeskus.