Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Palvelu Plus järjesti Myynnin johtamisen brunssin 

Palvelu Plus Oy:n Myynnin johtamisen brunssi pidettiin 4.12.2014 teemalla Miten huippusuorituskyky luodaan? Brunssilla kuultiin käytännönläheisiä ja mielenkiintoisia asiakascaseja sekä myynnin johtamisen professori Petri Parvisen hykerryttävä esitys asiakkaan osallistamisesta. Palvelu Plus Oy:n toimitusjohtaja Jukka Rastas esitteli puolestaan uutta tutkimusmetodia aiheella "Testiasioinneista asiakkaan mukana elämiseen". 

Brunssin puheenvuorot ja esiintyjät:

Case Stadium: Asiakaskokemuksen mittaaminen muuttuvassa vähittäiskaupan maailmassa (Jaakko Soini, Stadium Oy)

Case Auto-Suni: Miten muutetaan vanha automyynnin kulttuuri? (Ilpo Pääkkönen, Auto-Suni Oy)

Asiakkaan osallistaminen ja myynti yli kanavarajojen (Petri Parvinen, Aalto Yliopisto)

Miten ymmärtää asiakkaan valintaperusteiden ja päätösten muodostumista ylikanavaisessa maailmassa (Jukka Rastas, Palvelu Plus Oy)

Suuri kiitos esiintyjille inspiroivista esimerkeistä ja avoimuudesta sekä auditorion täydelle yleisölle vilkkaasta keskustelusta!

Vastaavia tilaisuuksia on tulossa myös jatkossa.