Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Mystery Shopping -brunssi Palvelu Plussassa 22.5.2012

Palvelu Plus Oy:n järjestämä Mystery Shopping -brunssi keräsi kokoon auditorion täydeltä kuulijoita. Tilaisuudessa käytiin läpi Mystery Shoppingin periaatteet ja päivitettiin myös alan viimeisimmät kehitystrendit. Asiakascaset keskittyivät siihen, miten viedään läpi muutoksia palvelu- ja myyntityössä ja miten Mystery Shoppingin avulla pystytään varmistamaan yhtenäinen asiakaskokemus. 

Brunssin alustukset ja case-puheenvuorot olivat:

  • Mystery Shopping metodina (Katja Kaukoranta, Palvelu Plus)
  • Case Itella: Postikonttoreista myymälöiksi (Riku Kytönen, Itella Posti Oyi)
  • Case HOK-Elanto Ravintolatoimiala: Henkilöstö vaihtuu - palvelukonsepti ei (Satu Kattilamäki, HOK-Elanto)
  • Case Audi Finland: Miten ja millä välineillä premium-automerkin asiakaskohtaamisia ja myyntityötä kehitetään  (Janne Hällfors, VV-Auto Group Oy/Audi)
  • Mystery Shopping johtamisen työkaluna, uusi Mystery Shopping -raportointityökalu (Jukka Rastas, Palvelu Plus)

Kiitos esiintyjille erinomaisista asiakascaseista ja kuulijoille aktiivisesta osallistumisesta! 

Saimme runsaasti kiitoksia hyvästä verkostoitumismahdollisuudesta, joten lisää vastaavia tilaisuuksia on tulossa jatkossa. Pidä silmällä kotisivujamme!