Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Palvelu Plus järjesti Ostrobotnialla kokemustenvaihtotilaisuuden Contact Center -päälliköille 5.11.2003.

Palvelu Plus järjesti Ostrobotnialla 5.11.03 kokemustenvaihtotilaisuuden Contact Center -päälliköille. Kollegoja oli tapaamassa noin 30 alan ammattilaista. Aamiaisbrunchin aiheena oli henkilökohtaisten suoritusten ja palvelun laadun arviointi sekä palautteen antaminen agenteille.

Ostrobotnialla keskusteltiin aluksi henkilökohtaisen palautteen antamisen - ja myös sen vastaanottamisen - haasteista. Kehityspsykologi Seija Myyry Stoa Partnersilta antoi myös hyödyllisiä vinkkejä sanoman parempaan perille saamiseen.

Tuotantopäällikkö Pirjo Haaga ja palvelupäällikkö Leila Palomäki kertoivat Eniro Finlandin kokemuksia palvelutiedottajien suoritusten jatkuvasta arvioimisesta ja palvelun laadun yhtenäistämisestä tämän avulla. Palvelupäällikkö Minna Pohjolainen jatkoi kertomalla TeliaSonera Finlandin vastaavista kokemuksista palveluneuvojien auttamisessa näkyvämmän roolin ottamiseen. Puhujat jakoivat myös kokemuksiaan Call Pro -järjestelmän pilottikäytöstä organisaatioissaan.

Lopuksi käytiin läpi Palvelu Plussan ehdotus asiakaskohtaamisten sisäiseen arvioimiseen ja palautteen antamiseen asiakasrajapinnassa (Call Pro® -suoritusten arviointijärjestelmä).