Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Contact Center -aamiainen Palvelu Plussassa 21.11.2006

Palvelu Plus kokosi yhteen CC-johtoa keskustelemaan siitä, miten asiakaskohtaamiset voidaan ottaa haltuun Contact Centereissä.

Alustuksia ja case-puheenvuoroja kuultiin näistä asioista:

  • miten tutkia myynti- ja palvelukonseptien laatua aitoja asiakaskokemuksia hyödyntäen (Katja Kaukoranta, Palvelu Plus)
  • Call Plus -tutkimus työkaluna OP-Kotipankissa (Tarja Jaatinen, OP-Kotipankki)
  • miten itsearviointia voidaan käyttää johtamisvälineenä (Jukka Rastas, Palvelu Plus)
  • asiakaskohtaamisten jatkuvan arvioinnin ja säännöllisen palautteen vaikutukset organisaatioissa - tutkimustuloksia Call Pro:n vaikutuksista (Thomas Michelsson, CERS/Hanken)

Kiitos osallistujille!
Lisää seminaareja tulossa myöhemmin.