Palvelu Plus Oy - Tapahtumat ja seminaarit
Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Seminaarit

Yhteys 2016 7.-8.9.2016

Palvelu Plus Oy oli mukana Yhteys 2016 -asiakaspalvelukonferenssissa Taitotalossa 7.-8.9.2016. Palvelu Plussan toimitusjohtaja Jukka Rastaan puheenvuorossa "CC-trendejä 2016 - Miten digitalisaatio on muuttanut asiakaspalveluympäristöä?" käsiteltiin mm. sitä, miten näkemyksellinen ohjaus tulee olemaan avainmuuttuja tulevaisuuden Contact Centerissä. Palvelu Plussan kumppaniständillä esiteltiin Call Pro -itsearviointityökalua ja kerrottiin, millä tavoin asiakaskokemusta voidaan mitata eri asiakaskanavissa. 

CCD16 - Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä 16.3.2016

Palvelu Plus Oy oli mukana yhteistyökumppanina HDI Nordicin järjestämässä Asiakaspalvelun ajankohtaispäivässä, jonka teema oli "Kehitä, suunnittele, valmenna ja johda!". Seminaari järjestettiin 16.3.2016 Taitotalossa.

Myynnin johtamisen brunssi Palvelu Plussassa 4.12.2014

Palvelu Plus järjesti Myynnin johtamisen brunssin teemalla Miten huippusuorituskyky luodaan? Lue lisää

Mystery Shopping -brunssi Palvelu Plussassa 22.5.2012


Palvelu Plus järjesti Mystery Shopping -seminaarin Tekesin auditorion täydelle kuulijoita. Lue lisää