Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Seminaarit

Yhteys 2016 7.-8.9.2016

Palvelu Plus Oy oli mukana Yhteys 2016 -asiakaspalvelukonferenssissa Taitotalossa 7.-8.9.2016. Palvelu Plussan toimitusjohtaja Jukka Rastaan puheenvuorossa "CC-trendejä 2016 - Miten digitalisaatio on muuttanut asiakaspalveluympäristöä?" käsiteltiin mm. sitä, miten näkemyksellinen ohjaus tulee olemaan avainmuuttuja tulevaisuuden Contact Centerissä. Palvelu Plussan kumppaniständillä esiteltiin Call Pro -itsearviointityökalua ja kerrottiin, millä tavoin asiakaskokemusta voidaan mitata eri asiakaskanavissa. 

CCD16 - Asiakaspalvelun ajankohtaispäivä 16.3.2016

Palvelu Plus Oy oli mukana yhteistyökumppanina HDI Nordicin järjestämässä Asiakaspalvelun ajankohtaispäivässä, jonka teema oli "Kehitä, suunnittele, valmenna ja johda!". Seminaari järjestettiin 16.3.2016 Taitotalossa.

Myynnin johtamisen brunssi Palvelu Plussassa 4.12.2014

Palvelu Plus järjesti Myynnin johtamisen brunssin teemalla Miten huippusuorituskyky luodaan? Lue lisää

Mystery Shopping -brunssi Palvelu Plussassa 22.5.2012


Palvelu Plus järjesti Mystery Shopping -seminaarin Tekesin auditorion täydelle kuulijoita. Lue lisää 

Hiilloksella07-foorumi Katajanokan Kasinolla 26.9.2007

Palvelu Plus ja Sales Energy Consulting kokosivat yritysjohdon jälleen Hiillokselle saamaan lisää sytykkeitä asiakaskohtaamisten johtamiseen.Teemana oli tällä kertaa ajankohtainen "Miten johtaa pitkäjänteisesti erittäin lyhytjänteisessä maailmassa?". Lue lisää
 

Contact Center -aamiainen Palvelu Plussassa 21.11.2006

Palvelu Plus kokosi yhteen CC-johtoa keskustelemaan siitä, miten asiakaskohtaamiset voidaan ottaa haltuun Contact Centereissä. Lue lisää

Hiilloksella06-foorumi Ostrobotnialla 31.8.2006

Palvelu Plus ja Sales Energy Consulting tuottivat sytykkeitä asiakaskohtaamisten johtamiseen Ostrobotnialla järjestämässään myynnin ja asiakaspalvelujohdon ajankohtaisfoorumissa. Lue lisää

Palvelu Plussan Mystery Shopping -seminaari Ostrobotnialla 3.11.2005

Palvelu Plus Oy:n vuotuinen Mystery Shopping -seminaari pidettiin Ostrobotnialla 3.11.2005 teemanaan palvelu- ja myyntikonseptien toteutumisen mittaaminen johtamisen apuvälineenä. Lue lisää

Contact Center -seminaari Ostrobotnialla 12.4.2005: teemana itsearviointi

Palvelu Plus järjesti Contact Center -johdolle aamiaisseminaarin Ostrobotnialla 12.4.2005 aiheena "Palvelun laadun itsearviointi johtamisvälineenä Contact Centerissä". Sisäinen arviointi/itsearviointi vaikutti olevan ajankohtainen aihe yli 30 tilaisuuteen osallistuneelle. Lue lisää

Tutkimuspäivä Taitotalon kongressikeskuksessa7.4.2005

Laatukeskus järjesti yhteistyössä Suomen Markkinatutkimusliito (SMTL) kanssa Tutkimuspäivän Taitotalon kongressikeskuksessa 7.4.2005. Lue lisää

Mystery Shopping -seminaari Ostrobotnialla 26.11.2004

Jännitys tiivistyy, kun asiakas astuu liikkeeseen: irtoaako myyjältä ystävällinen hymy vai onko asiakas kuin ilmaa? Palvelu Plussan seminaarissa 26.11.2004 tutustuttiin testiasioinnin eli Mystery Shoppingin saloihin. Seminaarissa puhuivat Jukka Rastas ja Katja Kaukoranta Palvelu Plussasta, Seppo Kokkola Markantalosta sekä Juha Pöllänen Inchcape Motors Finland Oy:sta. Lue lisää

Palvelu Plus järjesti Ostrobotnialla kokemustenvaihtotilaisuuden Contact Center -päälliköille 5.11.2003.

Kollegoja oli tapaamassa noin 30 alan ammattilaista. Aamiaisbrunchin aiheena oli henkilökohtaisten suoritusten ja palvelun laadun arviointi sekä palautteen antaminen agenteille. Lue lisää