Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Erinomaisella palveluasenteella, yhdessä!

Vuoden Parhaat 2015 -kilpailun voittanut DHL Express Asiakaspalvelu palkittiin Yhteys 2015 -konferenssissa 9.9.2015. DHL Express Asiakaspalvelulle voitto on jo toinen. Palkinnon perusteluissa mainittiin, että DHL Expressin asiakaspalvelussa toiminnan keskiössä on asiakas ja palvelua tuotetaan globaalin yrityksen laatu- ja tehokkuustavoitteet saavuttaen mahtavalla palveluasenteella työssään viihtyvän ja työhönsä sitoutuneen henkilöstön voimin.

Lue lisää Vuoden Parhaat  -kilpailusta

Yhteys2015 DHL ryhmkuva 1

Vuoden Parhaat 2015 -kilpailun voittaja: DHL Express Asiakaspalvelu. (Kuva: Mirja Vainio, Wakaru Oy)

DHL kukitus2 Yhteys2015

Elina Soukola (Kehittämistoimisto Prakto Oy) ja Jukka Rastas (Palvelu Plus Oy) palkitsemassa voittajia. (Kuva: Mirja Vainio, Wakaru Oy)

 

Kehittämistoimisto Prakto Oy järjestää Vuoden Parhaat -kilpailua yhteistyössä HDI Nordic Oy:n ja Palvelu Plus Oy:n kanssa. Kisa järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2009 ja siinä aiempina vuosina palkittuja ovat olleet nyt voittaneen DHL Express Asiakaspalvelun lisäksi Helsingin Energian Asiakaspalvelu, Fortum Asiakaspalvelut Oy, Elisa Henkilöasiakkaat Asiakaspalvelu, Nordean Asiakaspalvelu, Telia Sonera Finlandin Kuluttajamobiilipalvelut, GoExcellent Finland, If Asiakaspalvelu, OPK:n Yhteyskeskus ja Gigantti Oy:n Contact Center.