Suomeksi | In English

Ajankohtaista

Kysyimme seminaarin osallistujilta, mikä heitä kiinnostaa Mystery Shopping -menetelmässä.

”Asiakaspalvelun kehittämistä tässä haetaan meidänkin yritykseen. Palautetta saadaan asiakkailta, mutta ei tarpeeksi. Mystery Shopping tarjoaa välineen oikeiden asioiden mittaamiseen. Seminaarin avulla on tullut vähän enemmän käsitystä siitä, mikä voisi meidänkin yrityksessä olla se toimivin malli.”
(Anonyymi kommentti)

”Erityisesti tässä kiinnostaa tuloksien hyödynnettävyys konkreettisesti liiketoiminnan kehityksen tukena. Tässä tuli esille se, miten monipuolisesta menetelmästä on kyse, se on hyvin joustavasti muokattavissa eri tarpeisiin.”
Anu-Riikka Aalto, TeliaSonera Finland.

 

 

 

Jouko Puustinen

”Meillä on koko valtakunnan kattava myyntiorganisaatio ja haluamme tutkia sen palveluntuottokykyä asiakkaidemme suuntaan. Tämä on erittäin mielenkiintoinen tapa päästä tutkimaan, miten hyvin olemme onnistuneet kullakin paikkakunnalla ja kunkin myyjän kohdalla oman palvelukonseptimme lupausten pitämisessä. Meillä on tällä hetkellä Palvelu Plussan kanssa menossa pilottivaihe, jonka jälkeen katsomme jatkosuunnitelmia.”
Jouko Pussinen, Puustelli Group Oy.